Postopek nakupa v spletni trgovini Krede za lase

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupec ima v roku do odpošiljanja blaga pravico do odstopa od pogodbe na daljavo (naročilo je potrebno preklicati po elektronski pošti na naslov [email protected]). Potrebno je dopisati številko naročila. Elektronski naslov, s katerega opravljate preklic naročila, se mora ujemati z elektronskim naslovom, ki je uporabljen pri potrditvi nakupa. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

POZOR: Ob prevzemu paketa pri plačilu po povzetju Pošta Slovenije zaračuna znesek vplačnine za priložen plačilni dokument (UPN nalog) oz. provizijo, ki ni všteta v stroške poštnine in po ceniku Pošte Slovenije znaša 1,05€.

 

Pravica do odstopa od nakupa ali vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in neuporabljeno v originalni embalaži. Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo vplačila bomo izvršili na TRR kupca, ki ga je kupec dolžan sporočiti pri odstopu od pogodbe oziroma podatke priložiti vrnjenim artiklom. 

Kupec mora v primeru odstopa od pogodbe obvezno sporočiti odstop od pogodbe pred pošiljanjem blaga. Pošiljk z odkupnino brez vnaprejšnjega dogovora ne sprejemamo, prav tako ne odgovarjamo za stroške, ki bi lahko s tem nastali.

Poškodbe blaga pri dostavi

Kupec naj pri prevzemu pošiljke pregleda njeno vsebnost. V primeru poškodb pošiljke kupec celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) vrne na naslov Krede za lase, ta pa mu bo zagotovila nadomestno pošiljko.

 

Darilni bon in kuponi Krede za lase

Pri Krede za lase lahko pod opombami tvojega naročila ali preko e-maila ([email protected]) označite/napišete, da želite celotni paket ali le del paketa poslati kot darilo na tvoj ali kateri drug naslov.  Krede za lase pa bo brezplačno posrbel za darilno embalažo in aranžiranje po tvojen izboru.

Darilni bon je papir, ki ga izda Krede za lase proti plačilu v obliki listine ali v elektronski obliki.  Darilni bon je možno koristiti za nakup v spletni trgovini Krede za lase. Veljavnost darilnega bona je 12 mesecev od izdaje, razen v primeru, ko je to na bonu označeno drugače.

Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. V primeru, da je vrednost nakupa nižja od vrednosti darilnega bona, se kupcu razlika ne povrne.

Kupon pa dobijo stranke, ki so v spletni trgovini Krede za lase že kupovale (vsaj enkrat) kot nagrado za zvestobo. 

Za vse ostale informacije smo ti na voljo na  [email protected]

Tvoje podatke bomo obravnavali zaupno in jih skrbno varovali. Pridobljene podatke bomo uporabljali le za nemoteno izvedbo nakupov, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletnie strani in v primeru prijave na novice tudi za obveščanje o aktualnih novostih, akcijah in dogodkih. Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

KATERE INFORMACIJE ZBIRAMO?

  • ime
  • kontaktne podatke, vključno z e-mailom
  • nekatere demografske podatke (npr. poštno številko, tvoje preference in interese pri nakupih) 
  • nekatere druge informacije za analizo spletne strani

 

ZAKAJ OBDELUJEMO ZBRANE INFORMACIJE?

Ta sekcija je opisana za tvoje dodatno razumevanje varnosti podatkov, in tvojo boljšo nakupovalno izkušnjo:

  • za zasebno zbiranje podatkov o preferencah in povpraševanju.
  • za izboljšanje spletne trgovine, storitev in procesa nakupa, za boljši nabor proizvodov.
  • lahko (če se za to odločiš) le občasno dobivaš na e-mail predloge o kuponih, akcijah, novih proizvodih ali koristne članke in povezave.
  • občasno se bomo obrnili nate za pomoč pri raziskavah in anketah, vendar le, če boš v to privolil/a.

 

KAKO UPORABLJAMO PIŠKOTKE?

Piškotek je majhna datoteka, ki te vpraša za dovoljenje, preden se samodejno shrani na trdi disk računalnika. Ko jo shraniš, ti piškotek pomaga pri analizi tvojega spletnega prometa in te opozori, ko obiščeš posamezno stran. Poleg tega piškotki omogočajo personalizirano izkušnjo na strani (vejo za tvoje preference in interese) ter prilagodijo ponudbo za vsako spletno stran posebej, posledično pa te prihranijo veliko časa in iskanja. 

Krede za lase uporablja piškotke za identifikacijo najbolj obiskanih strani znotraj spletnega naslova http://www.kredezalase.si/. To pomaga pri analizi obiskov (prometa) in pri izboljšavah celotne strani v smislu individualizirane ponudbe, personalizacije in zahtev strank. Te informacije zbiramo le za statistične namene, nato so podatki izbrisani iz sistema.

 

POVEZAVE DO DRUGIH SPLETNIH STRANI

Na naši strani lahko najdeš povezave do drugih relevantnih strani – samo tistih, ki so tematsko in vsebinsko tesno povezane z našim delovanje in interesi. Pomembno pa je vedeti, da so to druge samostojne strani, in ko enkrat zapustiš našo stran, vse zgoraj naštete informacije ne veljajo več (odvisno od varstva podatkov na tisti drugi strani). 

Krede za lase paketke dostavlja Pošta Slovenije. Če te ni doma, poštar pusti listek in paket prevzameš na svoji pošti. Če želiš paket prejeti na drug naslov (npr. v službo), to preprosto omeni v komentarju ob oddaji naročila in željo bomo upoštevali.

Ponavadi potrebuje pošiljka (če ni izrednih okoliščin) 1 delovni dan, maksimalno pa (če naročenega izdelka ni na zalogi) do dva tedna.

Strošek poštnine je fiksen (3.00 €) in ni odvisen od količine naročenih izdelkov, niti od teže. Poštnina se naročilu avtomatsko prišteje pred zaključkom naročila. 

 

CENE IN DAVKI

Cene izdelkov so navedene v denarni enoti evro (€) in veljajo do preklica. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo  vnaprej določene veljavnosti.  Cene vsebujejo 20% DDV in so končne cene za določen izdelek, brez stroška poštnine.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Vsi artikli v ponudbi so na voljo do odprodaje zalog. Ponudnik se v primeru umika ali razprodaje izdelka zavezuje pravočasno umakniti izdelek iz prodaje. Če ponudnik ne umakne izdelka iz prodaje pravočasno, je  uporabnika  dolžan o nedobavljivosti artikla obvestiti in mu ponuditi umik plačila. 

Kupec naj pri prevzemu pošiljke pregleda njeno vsebnost. V primeru poškodb pošiljke kupec celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) vrne na naslov Krede za lase, ta pa mu bo zagotovila nadomestno pošiljko.

Pri Krede za lase lahko pod opombami tvojega naročila ali preko e-maila ([email protected]) označiš/napišeš, da želiš celotni paket ali le del paketa poslati kot darilo na tvoj ali kateri drug naslov.  Krede za lase pa bo za strošek 5 € posrbel za darilno embalažo in aranžiranje po tvojem izboru.

Za vsa dodatna vprašanja smo na voljo na  [email protected]

 

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa) in v nedotaknjenem stanju (originalno, nepoškodovano pakiranje, original račun, nepoškodovani izdelki), strošek poštnine pa nosi kupec.

 

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in neuporabljeno v originalni embalaži. Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo vplačila bomo izvršili na TRR kupca, ki ga je kupec dolžan sporočiti pri odstopu od pogodbe oziroma podatke priložiti vrnjenim artiklom.

 

Kupec mora v primeru odstopa od pogodbe obvezno sporočiti odstop od pogodbe pred pošiljanjem blaga. Pošiljk z odkupnino brez vnaprejšnjega dogovora ne sprejemamo, prav tako ne odgovarjamo za stroške, ki bi lahko s tem nastali.

Kupec naj pri prevzemu pošiljke pregleda njeno vsebnost. V primeru poškodb pošiljke kupec celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) vrne na naš naslov in zagotovili bomo nadomestno pošiljko.

 

Za vse ostale informacije smo na voljo na  [email protected]